Започна приемът на документи за осигуряване на социални услуги в домашна среда в Костинброд

1418 преглеждания

Вижте сроковете и необходимите документи

Община Костинброд обявява прием на документи във връзка със Споразумение между Агенция социално подпомагане и Община Костинброд за целево осигуряване на социални услуги в домашна среда („Личен асистент“, „Социален асистент“, „Домашен помощник“)

Документите се приемат всеки работен ден:

До 16.02.2018 г. (включително) в Центъра за услуги и информация за гражданите (ЦУИГ), стая № 12 (Деловодство).

За кандидатстване, подбор и наемане на предоставящи услугите „Личен асистент“, „Социален асистент“, „Домашен помощник“, следва да се попълнят следните документи:

1. Заявление 1

Желаещите за включване ще обслужват една от следните групи:

•     Хора с увреждания и техните семейства, вкл. деца (не се отнася за деца с ТЕЛК над 90%);

•     Хора над 65 г. с ограничения или в невъзможност за самообслужване.

Желаещите да предоставят услугата „личен асистент“ подават необходимите документи по настоящ адрес в Община Костинброд, ул. Охрид № 1.

Необходими документи към Заявление 1:

•     Копие на документ за самоличност;

•     Автобиография (по образец);

•  Копие на документи за придобита образователна степен и/или обучение по друг проект за „личен/социален асистент или „домашен помощник“ (при наличие на такива);

•    Служебна бележка от месторабота (ако е приложимо);

•  Пенсионно разпореждане (само за кандидат, който е придобил право на пенсия за ранно пенсиониране и е в трудоспособна възраст);

За кандидатстване и подбор на потребители за интегрирана социална услуга, нуждаещи се от „личен асистент“, следва да се попълнят следните документи:

2. Заявление 2

Желаещите за включване ще обслужват една от следните групи:

•    Хора с увреждания и техните семейства, вкл. деца (не се отнася за деца с ТЕЛК над 90%);

•    Хора над 65 г. с ограничения или в невъзможност за самообслужване;

Желаещите да бъдат включени в програмата подават необходимите документи по настоящ адрес в Община Костинброд, ул. Охрид № 1.

Необходими документи към Заявление 2:

•    Документ за самоличност (копие);

•   За дете - удостоверение за раждане (копие); документ за самоличност на законния представител - родител, настойник, попечител (копие);

•    Експертно решение на ТЕЛК/НЕЛК, протокол от ЛКК или друг медицински документ, (копие), ако е приложимо;

•    Удостоверение за настойничество/попечителство (копие), ако е приложимо;

•    Други документи, ако е приложимо.

Източник: Община Костинброд