В b2b Media Awards 2022 компании, проекти и личности показаха своите иновативни кампании, проекти и постижения като се конкурираха в над 30 различни категории. Последните предизвикателни години провокираха към още повече креативност и в надпреварата бяха демонстрирани множество проекти в отговор на различните кризи, с които бизнесът и обществото се срещнаха. Утвърденото жури от професионалисти в различни сфери даде своите оценки за подадените кандидатури.
За поредна година конкурсът награди доказано най-добрите компании, най-иновативните организации и лидери, най-устойчивите програми за employer branding, както и социално - отговорни кампании, благотворителни инициативи и динамично развиващи се бизнеси.
Accenture взеха отличието за Бизнес проект на годината.
Наградите за Бизнес лидер на годината бяха присъдени на 3 компании и 1 личност:
Филип Морис България ЕООД
Schneider Electric България
Лидер Академия
Красимира Ангелова, Глобул Квантов Бизнес ЕООД
Като CEO на годината бяха отличени:
Иван Ненков, изпълнителен директор на SoftUni;
Христо Христов, изпълнителен директор на Атос България Компетънси Център ЕООД;
Александра Мечкова, изпълнителен директор на Телерик Академия;
Лидл България взе приза за Инвестиция за устойчиво развитие, докато Пощенска банка и Мастеркард показаха най-оригиналната Зелена инициатива.
Съюз на пивоварите в България беше отличен за Иновативна бизнес стратегия, докато ИКЕА България станаха първи със Социално-отговорна кампания съвместно с Уницеф.
Призът на Креативно (офис) пространство грабнаха Melexis България, докато Иновативна компания на годината стана Musala Soft.
Най-иновативната кампания в социалните медии показаха Пощенска банка, а „Застрахователно дружество Евроинс” АД взе наградите в две категории за Социален проект и Благотворителна инициатива.
За своя Бизнес дебют на годината беше отличен Мегапарк Офис Център, а най-добра Образователна идея покаха Дев Академи.
ПРЕСТИЖ-96 АД заеха призовото място в категория Мобилна иновация, а TRANSPRESS се класираха първи в Инвеститор с визия.
В Категория Иновация в маркетинга и ПР сферата най-добри се оказаха Kaufland България, докато Dentsu Bulgaria и R&M България си поделиха приза в Проект с образователна насоченост в сферата на бизнеса.
Наградата за Технологична иновация на годината отиде при Айгер Инженеринг ООД, а първото място за Иновативна кампания за работодателска марка заслужиха Yettel България.
ЛОТ-КОНСУЛТ е с Най-иновативен проект, а Гинекологично отделение на МБАЛ „Доверие“ с Най-иновативен продукт. Наградата за Динамично развитие взеха Телерик Академия, а Иновативна услуга грабнаха от Инвестбанк АД.
За Кампания с кауза бяха отличени Пощенска банка, Каменица АД бяха безкомпромисни в категорията Проект с кауза.
Журито оцени най-високо като Социален проект в отговор на криза този на DataArt България, а най-успешен ESG проект демонстрираха Акронис България. УниКредит Булбанк взе първото място в категорията Събитие на годината.
Отличието в категория Успешно развитие на бизнес организация взе SoftUni, а първото място в Успешно развитие на международни пазари зае Droxic OOD.
Призът Финтех компания на годината беше връчен на Paysera Bulgaria.
Повече за отличените компании, организации и личности в осмото издание на бизнес наградите на b2b Media, можете да откриете тук.