Община Своге търси да назначи специалист „Устройство и развитие на територията”, става ясно от обява, публикувана на сайта на общината.
Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
Кратко описание на длъжността: Осъществява техническите и административни дейности по реализиране на устройствените схеми и планове, застрояването на поземлените имоти и всички дейности по устройство на територията в компетенциите на общинската техническа служба по административно- техническото обслужване на физически и юридически лица.
Изисквана степен за завършено образование: висше или средно-специално
Професионална област: строителство и архитектура /всички специалности/.
Професионален опит: 1 година
Допълнителна квалификация:
– Компютърни умения – MS Office (Excel и Word – добро ниво); Internet;:
– Способност да разчита устройствени планове и инвестиционни проекти.
Допълнителни умения, носещи предимство на кандидата:
– професионален опит;
– опит в изготвянето на документация на процедури по Закон за устройството на територията и Закон за кадастъра и имотния регистър;
– общи познания в сферата на строителството и правото.
Начин на провеждане на подбор на кандидатите:
Подбор по документи
Интервю
III. Документи за кандидатстване:
Заявление/Молба
Автобиография – CV формат;
Копие от документ за придобита образователна степен;
Копия от документи в подкрепа на изложеното в автобиографията – доказващи професионален стаж, допълнителна квалификация и др.
Документите за кандидатстване се подават в Деловодството на общинската администрация, гр. Своге, ул. „Александър Стамболийски“ № 7.