Две нови категории в престижния бизнес конкурс "Годишните награди на b2b Media"

1348 преглеждания

Второто издание на конкурса ще отличи най-добрите предприемачи, най-иновативните компании, най-креативните корпоративни офиси, както и социално отговорни кампании, използващи иновативно мислене за постигане на значими резултати.

В конкурса за Годишните награди на b2b Media могат да участват физически или юридически лица, регистрирани като търговец в България.

На официална церемония на 13 юли 2016г. ще бъде отличен получилият най-много точки от журито във всяка от категориите.

Кандидатстването в конкурса става с попълването на онлайн въпросник.

Жури

·         Надя Маринова - гл. редактор на b2b Mediа

·         Стамен Янев - изпълнителен директор на Българската агенция за инвестиции (БАИ)

·         Катя Димитрова - председател на Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА)

·         Горан Миланов - председател на Българска Фасилити Мениджмънт Асоциация

·   Весела Калъчева - изпълнителен директор и член на УС на Българската асоциация по информационни технологии /БАИТ/

·        Радина Ралчава - председател на Българско дружество за връзки с обществеността (БДВО)

Категории:

·         Бизнес дебют на годината

·         Бизнес идея на годината

·         Бизнес лидер на годината

·         Бизнес проект на годината

·         Бизнес сделка на годината

·         Международна сделка на годината

·         Иновативна идея на годината

·         Иновативна сграда на годината

·         Най-иновативна компания

·         Най-иновативна стартираща компания

·         Най-креативно офис пространство

·         Предприемач на годината

·         Проект с образователна насоченост в сферата на бизнеса

·         Социално-отговорна кампания на годината

 

Голямата награда:

Иновация на годината

Наградите не са ограничени до определени сектори. Номинирани в категория "Бизнес дебют на годината" се очаква да бъдат новостартирали компании или проекти, докато в категория "Бизнес идея на годината" е възможно да бъде отличена идея, която дори още не е стартирала изпълнението си като бизнес проект.

Цели:

·  Насърчаване на иновационната и социално-отговорната дейност на българските предприятия;

·  Фокусиране на общественото внимание върху добрите примери в бизнеса.

·  Популяризиране на компаниите, участвували в събитието.

· Мотивиране на повече български фирми да се стремят да бъдат конкурентоспособни и иновативни.

·  Стимулиране на бизнеса за подкрепа на повече инициативи и проекти, свързани с опазването на околната среда и устойчивия начин на живот.

 

*EspressoNews е партньор на събитието

Тагове