Четири свободни работни места обяви Община Драгоман на официалния си сайт. От администрацията търсят да назначат служители за длъжностите „Изпълнител-шофьор“ към дейност „Общинска администрация“ и „Работник почистване на кофи“ към дейност „Чистота“.
Ето и преките задължения, които ще имат служителите, както и изискванията за заемане на длъжностите:
„Изпълнител - шофьор“ към дейност „Общинска администрация“
Преки задължения:
1. Да организира и осъществява транспорта на кмета на общината;
2. Организира и участва в годишните инвентаризации;
3. Отговаря за служебния автомобил на общината;
4. Следи за нормалната работа на двигателя и спазва правилата за безопасност на движението;
5. Явява се на работа без да е употребил алкохол или друго упойващо средство и осъществява дейността си по превозване на хора, стоки и материали само след получаване на заверен пътен лист;
6.Описва в пътния лист данните за извършените курсове и се отчита ежемесечно за средствата, изразходвани за гориво, смазочни материали и други консумативи за автомобила;
7. Изпълнява и други задачи, възложени от директора на дирекцията и кмета в рамките на основната цел и областите на дейност.
Изисквания за заемане на длъжността:
1.Образование - средно;
2.Медицински изисквания - физически и психически здрав.
3.Свидетелство за управление на МПС, категория В.
Трима работници се търсят за длъжността „Работник почистване на кофи“ към дейност „Чистота“
Преки задължения:
1. Ежедневно товари и извозва битовите отпадъци със сметосъбиращата машина;
2. Стриктно спазва определените седмични графици;
3. Поддържа изискваната хигиена на автомобила;
4. Спазва правилата за организация и охрана на труда;
5. Изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с длъжността.
Изисквания за заемане на длъжността:
1.Образование - не се изисква;
2.Медицински изисквания - физически и психически здрав.
Заявления се приемат на гише „Деловодство“ в община Драгоман всеки работен ден от 08:00ч. до 17:00ч.
EspressoNews