iLoveBulgaria превърна витрините на Министерството на туризма в иновативен канал за реклама на страната

2387 преглеждания

Видеоматериали за националните туристически обекти ще се сменят според сезона

Витрините на Министерството на туризма се превръщат в интерактивно средство за привличане на туристи. От този месец гражданите и гостите на София могат да получат разнообразна информация за националните туристически обекти чрез видео материали, снимки и текстове, благодарение на иновативна концепция за интегриране на дигиталната и външна реклама. 

Създателите на интерактивния туристически гайд на България - платформата iLoveBulgaria, разработиха цялостната креативна концепция и реализираха проекта за брандиране на витрините на Министерството на туризма на ул. „Съборна“.

Големи видео монитори излъчват на ротационен принцип видеа за различни български забележителности и общини. Платформата разполага с разнообразна информация за националните туристически обекти и промотира страната ни като целогодишна туристическа дестинация. Видео материалите, които се излъчват, ще бъдат променяни периодично, за да могат посетителите на българската столица да се информират за онези природни и исторически забележителности, които са най-подходящи за посещение през дадения сезон.

Тази концепция беше разработена под ръководството на българския скулптор проф. др Пламен Братанов, водещ специалист в областта на индустриалния дизайн и член на Съюза на българските художници. 

iLoveBulgaria e официалната интерактивна платформа на България, предоставяща информация както за забележителностите на държавата, така и за специалните предложения на местните фирми.  Платформата iLoveBulgaria в партньорство с Министерството на туризма предоставя полезна информация за всички граждани и туристи по много забавен, интересен и иновативен начин.
 

EspressoNews

 

Тагове