Община Своге набира персонал за предоставяне на услугата „Патронажна грижа“

914 преглеждания

Срок за подаване на документие до 20.08.2019 г. включително

Община Своге обявява подбор на персонал за предоставяне на услугата „Патронажна грижа“ чрез провеждане на конкурс

Община Своге реализира проект „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания в община Своге”, в изпълнение на Договор № BG05M9OP001-2.040-0103-C01, финансиран по оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г., Процедура BG05М9OP001-2.040 „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания - Компонент 2”.   

І. Описание на основните функции и изисквания за заемане на съответните длъжности в центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда:

1. За изпълнение целите на Проекта ще бъде назначена 1 (една) Медицинска сестра на трудов договор с почасова заетост 4 часа на ден.

1.1. Основни функции:

-  Събира и предоставя здравна информация на потребителите;

- Предоставя квалифицирани медицински услуги, недублиращи тези от НЗОК и съгласно индивидуалните потребности на потребителите по проекта;

- Осъществява профилактика и консултиране на потребителите за социално-значими заболявания;

- Придружава потребителите до здравни услуги и болнични заведения, осъществява и поддържа контакти със здравни институции, имащи отношение към целевата група;

- Извършва манипулации, които могат да бъдат извършвани извън лечебно заведение измерване на витални показатели;

- Води и съхранява документацията, съпътстваща услугата.

1.2. Минималните и специфични изисквания към кандидатите за длъжността са:

Минимални изисквания за заемане на длъжността :

 - Да не са осъждани;

- Да не страдат от заболявания, за които е противопоказна трудова заетост в областта на предоставянето на социални услуги;

- Образователна степен – висше, професионален бакалавър, полувисше;

- Специалност – „Медицинска сестра”, „Акушерка”, „Здравни грижи”, „Фелдшер”;

- Професионален опит - 1 година в сферата на здравеопазването;

- Умения и нагласа за работа с възрастни хора над 65 години и хора с увреждания;

- Допълнителни квалификации са предимство.

Специфични изисквания:

-  Компютърна грамотност - Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet;

-  Умения за работа в екип.

2. За изпълнение целите на Проекта ще бъде назначен 1 (един) Психолог, на трудов договор, с почасова заетост 2 часа на ден.

2.1. Основни функции:

- Предоставяне на психологическа подкрепа, която ще създаде възможност за водене на самостоятелен и независим живот на потребителите, както и подобряване качеството на живот на тях и техните семейства;

- Подкрепа при идентифициране на проблеми при кризисни състояния, конфликти, демотивация, загуба и прочие;

- Водене и поддържане на необходимата документация, съпътстваща услугата.

2.2. Минималните и специфични изисквания към кандидатите за длъжността са:

Минимални изисквания за заемане на длъжността :

- Да не са осъждани;

- Да не страдат от заболявания, за които е противопоказна трудова заетост в областта на предоставянето на социални услуги;

- Образователна степен – висше, професионален бакалавър;

- Специалност - „Психология”, „Консултативна психология”, „Приложна психология” или еквивалентна.

-  Професионален опит - не се изисква, опитът се счита за предимство;

- Умения и нагласа за работа с възрастни хора над 65 години и хора с увреждания;

- Допълнителни квалификации са предимство.

Специфични изисквания:

-  Компютърна грамотност – Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet;

-  Умения за работа в екип.

3. За изпълнение целите на Проекта ще бъде назначен 1 (един) Рехабилитатор, на трудов договор, с почасова заетост 4 часа на ден.

3.1. Основни функции:

- Извършва рехабилитация, кинезитерапия и физиотерапия, насочени към възстановяване и социална интеграция на потребителите;

- Работи индивидуално с тях, като извършва процедури, масажи и различни видове манипулации, в зависимост от потребностите им;

- Информира и обсъжда с роднините на потребителите дейностите и състоянието на техните близки;

- При желание от страна на потребителите проследява здравословното им състояние, съгласно компетентностите си;

- Води необходимата документация и отчетност.

3.2.  Минималните и специфични изисквания към кандидатите за длъжността са:

Минимални изисквания за заемане на длъжността :

- Да не са осъждани;

- Да не страдат от заболявания, за които е противопоказна трудова заетост в областта на предоставянето на социални услуги;

- Образователна степен - висше/професионален бакалавър, полувисше, средно;

- Специалност - „Рехабилитация”, „Ерготерапия”, „Кинезитерапия”, „Физиотерапия” или еквивалентна.

-  Професионален опит - не се изисква, опитът се счита за предимство;

- Умения и нагласа за работа с възрастни хора над 65 години и хора с увреждания;

- Допълнителни квалификации са предимство.

Специфични изисквания:

-  Компютърна грамотност - Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet;

-  Умения за работа в екип.

4. За изпълнение целите на Проекта ще бъдат назначени 24 (двадесет и четири) домашни помощника на трудов договор, с почасова заетост 4 часа на ден.

4.1. Основни функции:

- Осъществяване на социално-битови дейности в домовете на потребителите, включващи: поддържане на лична хигиена; поддържане на хигиена в помещението, което потребителят обитава;

- Закупуване на хранителни продукти и вещи от първа необходимост;

- Съдействие при приготвяне на храна;

- Оказване на помощ при хранене;

- Извършване на административни услуги, заплащане на битови сметки (със средства на потребителя);

- Придружаване при разходка и посещение на кино, театър, изложба и др.

4.2.  Минималните и специфични изисквания към кандидатите за длъжността са;

Минимални изисквания за заемане на длъжността:

- Да не са осъждани;

- Да не страдат от заболявания, за които е противопоказна трудова заетост в областта на предоставянето на социални услуги;

- Образователна степен - средно;

- Професионален опит - не се изисква, опитът се счита за предимство;

- Умения и нагласа за работа с възрастни хора над 65 години и хора с увреждания;

- Допълнителни квалификации са предимство.

Специфични изисквания:

-  Комуникативност и умения за работа в екип.

5. За изпълнение целите на Проекта ще бъде назначен 1 (един) Шофьор на трудов договор, с почасова заетост 8 часа на ден.

5.1. Основни функции:

- Извършва транспортиране на медицинските сестри, психолога и рехабилитатора до и между домовете на потребителите по проекта;

- Изготвя и отчита изискуемата документация, свързана с пътуванията;

- Спазва правилата за движение по пътищата;

- Спазва работния график и разписанието за движение;

- Отговаря за състоянието и техническата изправност на автомобила.

5.2. Минималните и специфични изисквания към кандидатите за длъжността са:

Минимални изисквания за заемане на длъжността:

- Да не са осъждани;

- Да не страдат от заболявания, за които е противопоказна трудова заетост в областта на предоставянето на социални услуги;

- Образователна степен - средно;

- Професионален опит – не се изисква, опитът се счита за предимство;

- Умения и нагласа за работа с възрастни хора над 65 години и хора с увреждания;

- Допълнителни квалификации са предимство.

Специфични изисквания:

- Умения за работа в екип.

6. За изпълнение целите на Проекта ще бъде назначен 1 (един) Координатор на услугите, на трудов договор, с почасова заетост 8 часа на ден.

6.1. Основни функции:

- организиране на графика на домашните помощници,медицинската сестра, рехабилитатора, санитара и психолога;

- отговаряне на запитвания и искания за информация и документация с висока степен на услужливост, такт, дискретност и поверителност;

- изпълнение на всякакви други задачи, възложени от прекия началник;

- Води необходимата документация и отчетност.

6.2.  Минималните и специфични изисквания към кандидатите за длъжността са:

Минимални изисквания за заемане на длъжността:

- Да не са осъждани;

- Да не страдат от заболявания, за които е противопоказна трудова заетост в областта на предоставянето на социални услуги;

- Образователна степен - висше/професионален бакалавър, средно;

- Специалност - не се изисква;

- Професионален опит – не се изисква, опитът се счита за предимство;

- Умения и нагласа за работа с възрастни хора над 65 години и хора с увреждания;

- Допълнителни квалификации са предимство.

 Специфични изисквания:

- Компютърна грамотност - Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet;

- Умения за работа в екип

7. За изпълнение целите на Проекта ще бъде назначен 1 (един) Санитар на трудов договор, с почасова заетост 4 часа на ден.

7.1. Основни функции:

- Осъществяване на социално-битови дейности в домовете на потребителите, включващи: поддържане на лична хигиена; поддържане на хигиена в помещението, което потребителят обитава;

- Асистира на здравния работник /мед. Сестра или рехабилитатор/потребители в тежко здравословно състояние  ;

- Помага при преобличането на пациента;

- Оказване на помощ при хранене;

- Извършване на административни услуги, заплащане на битови сметки (със средства на потребителя);

- При необходимост изпълнява и други задачи, възложени във връзка с изпълнение на работата

7.2.  Минималните и специфични изисквания към кандидатите за длъжността са:

Минимални изисквания за заемане на длъжността:

- Да не са осъждани;

- Да не страдат от заболявания, за които е противопоказна трудова заетост в областта на предоставянето на социални услуги;

- Образователна степен - средно;

- Професионален опит - не се изисква, опитът се счита за предимство;

- Умения и нагласа за работа с възрастни хора над 65 години и хора с увреждания;

- Допълнителни квалификации са предимство.

Специфични изисквания:

- Комуникативност и умения за работа в екип.

 ІІ. РЕД ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОРА

2.1. Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за   участие в подбора са:

- писмено заявление за участие - Приложение 1;

- лична карта (за справка);

- автобиография;

- служебна бележка от месторабота (ако кандидатът работи);

- служебна бележка от образователна институция (ако кандидатът учи - редовно обучение);

- документ за завършено образование;

- копие на сертификат/и или удостоверение за завършени обучителни курсове по сходни програми/проекти за социални услуги;

- декларация за обработка на лични данни (по образец);

- други документи.

2.2. Образците на необходимите документи за участие са на разположение на кандидатите в Общинска администрация, ет. 3 - Дирекция “Европейски програми и проекти“. Документите следва да се подават лично или чрез пълномощник на следния адрес: Общинска админстрация гр. Своге, ул. Александър Стамболийски №7, ет. 3 - Дирекция “Европейски програми и проекти“, всеки работен ден от 9.30 до 12.00 часа и от 13.30 до 16.30 часа.

Срок за подаване на документи - от 01.08.2019 г. до 20.08.2019 г. включително.

2.3. Подборът протича в два етапа:

- проверка за съответствието на представените документи с обявените изисквания – административно съответствие;

-  интервю.

До участие в процедурата за подбор не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи в срок или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията.

Списъците на допуснатите и недопуснатите до интервю кандидати, както и информация за дата, час и място на провеждане на интервюто, се обявяват на интернет страницата на община Своге www.svoge.bg, както и на информационното табло на общината, в тридневен срок след изтичане на срока за подаване на документите за участие в подбора.

В списъка на недопуснатите до събеседване кандидати се посочват основанията за недопускането им.

Интервюто се провежда от комисия и има за цел да се установи в каква степен всеки кандидат притежава професионалните качества, необходими за изпълнението на длъжността.

След приключване на работата си, комисията изготвя списък с класираните кандидати в тридневен срок от провеждането на интервюто, който се публикува на сайта на Община Своге и на информационното табло на общината.

Заявленията са типови - вземат се и се подават  в сградата на Общинска администрация – Своге, ул. „Ал. Стамболийски“ №7, ет. 3- Дирекция “Европейски програми и проекти“.

 За допълнителна информация:

- тел. 0888 202 845  – Мирослав Цветков- ЦППУОДС

- тел. 0882 999 447 – Цветослава Петкова – Дирекция „Европейски програми и проекти”

EspressoNews