Как се достигат върхови постижения и се става жива легенда? „Бързина, смелост, координация, експлозивност - това те прави по-добър“, казва най-успелият български гимнастик Йордан Йовчев.
Може ли този съвет да се приложи в бизнеса? Кои са решенията, които ни помагат да координираме по-добре оперативната дейност в компанията и да дадем стремителен тласък на развитието на бизнеса? Успяваме ли бързо да се приспособяваме, имаме ли смелостта да се доверим на иновативните технологични решения и да реорганизираме своите политики, да дигитализираме процеси, да въведем нови стандарти и режими на работа, за да ускорим бизнеса си и да се преборим с конкуренцията? Дигитализацията на бизнеса: неизбежно зло или шанс за оцеляване?
С тези и други въпроси Йордан Йовчев ще предизвика дискусия по време на онлайн събитието „Каква е цената на успеха - достъпни решения за ускорение на бизнеса“ на 20 април, 2021 г. от 15:00 часа.
Събитието е безплатно, но с предварителна регистрация на адрес: https://urboapp.com/bg/op/tbiinfo.
В обсъждането ще се включат и топ експерти в сферата на иновативните технологии, които ще разкажат на аудиторията как с достъпни IT решения компаниите могат да постигнат превъзходство в оперативната дейност и да спечелят конкурентно предимство на пазара.
Участниците ще имат възможност да видят иновативни технологични решения в действие и да разберат от първо лице как могат да им помогнат да оптимизират бизнес процесите в компанията, да повишат продуктивността на служителите и ефективността на извършваните процеси, да стимулират растежа и да ускорят генерирането на приходи.
Сред лекторите ще бъдат Юлиян Маслянков, Главен изпълнителен директор в Ти Би Ай Инфо, Анна Никитина, Ръководител отдел „Глобални Продажби“ на Creatio - лидер в управлението на бизнес процеси, автоматизация и CRM, които ще представят силата на low-code решенията с темата „Ускорение на бизнеса с Low Code: Creatio променя правилата на играта“. Специално участие ще вземе първото легитимно електронно трудово досие в България – sHRedy, чийто бунт по отношение на физическия поток на документацията, ще бъде представен от Георги Габров, бизнес консултант в HRM Solutions. С Владимир Кънчев, Основател и Управител на ServiceCentrix ще говорим за виртуалната работна сила и как можем да дадем тласък на бизнеса с роботизирана автоматизация на процеси - RPA (Robotic Process Automation).
Всички участници ще получат преференциални предложения от организаторите и партньори на събитието.
Събитието се провежда от TBI Info, с подкрепата на Creatio и Булстрад Живот. Партньори на събитието са: sHredy, ServiceCetrix, Idea PR & Advertising, Работилница за репортери, Jamadvice Travel, B2B Media, Fram Creative Solutions и Framheim innovation space.
Следете събитието в Linkedin тук: https://www.linkedin.com/events/6783342345459920896/
Следете събитието във Facebook тук: https://www.facebook.com/events/1140866013005225